La Caleta de Adeje, Tenerife

12 gün olmuş Santa Cruz marinaya gireli. Artık biraz hareket vakti. Hoş burada Nymphe yerinde durup dinlenmiş olabilir biraz ama bizim için pek geçerli değil bu:) Hakkını verdik galiba adanın...Şimdi biraz Nymphe ile hareket zamanı. Sabah 7:30 gibi ayrılıyoruz marinadan. Niyetimiz adanın güneyine inip, bir kaç gün alargada kalmak. Bakalım okyanus izin verecek mi alargaya? Buranın güneyinden çok ümitli değiliz dalgalar nedeni ile ama deneyip bi görelim dedik yine de. Zaten durmayı planladığımız yer bir sonraki hedef olan La Gomera adasının rotasına yakın, kaybedecek birşey yok yani.

50 mil yolumuz var. Saat 8.30 gibi açıyoruz ana yelkeni. Bazı bölgelerde rüzgar biraz hızlanıyor, dalgalar büyüyor ama genel olarak rahat bir pupa seyri oluyor. O rüzgarın hızlandığı bölgelerde geçtiğimiz koylarda kite sörfçüler eşlik ediyor zaman zaman tekneye.

Saat 16:00 civarı La Caleta de Adeje koyuna ulaşıyoruz. Güzel bir yere benziyor. Muhtemelen çok sayıda günübirlik tekne ağırlıyor burası. Sanıyoruz ayrılma saatlerine denk geliyoruz çünkü biz girerken bomba atılmış gibi onlarca tekne çıkıyor koydan. Kalan teknelerden birisinin kaptanı kırılan dalgalar nedeni ile mümkün oldukça açığa demir atmamızı öneriyor, biz de döşüyoruz 10 metreye zinciri. Bir iki saate son tekneler de ayrılıyorlar ve tek biz ve karşımızdaki plajda bir kaç kişi kalıyor koyda. Koy gerçekten hoş ama dalgalar rahatsız edici. Bizim birkaç günlük alarga planı yatıyor böylece. Hatta burası iyi olursa, ertesi gün Los Gigantes önüne gidip dev kayaların önüne demir atmayı düşünüyorduk. Burası bu kadar rahatsız edici ise o plan zaten geçersiz hale geliyor otomatikman. Bu geceyi geçirip sabaha bi bakalım diyoruz ama muhtemel yarın tutarız La Gomera’nın yolunu gibi...