Kanaryalar'a geçiş 3. Gün

Rüzgar gece yarısından itibaren azalmaya başladı ve gece 2:15'de motoru çalıştırdık. Kısa bir süre sonra cenovayı, sabah da ana yelkeni kapattık.
İkinci 24 saatte 155 mil yapmışız. Kalan yol 346 mil. Bu mazotumuzun yeteceği bir mesafe olduğu için rahatlıyoruz, çünkü en az iki gün düzgün rüzgar gözükmüyor.

Tüm gün motorla yol alıyoruz. Dalgalar yüzünden çok rahat bir seyir değil (bunu pazar yazıyoruz) ama şikâyet edecek bir durum da yok. Öğleden sonra yine apazdan biraz esiyor. Tek başına götürecek kadar değil, ama yelkenleri açınca ufak bir desteği oluyor. Akşam iyice kalıyor.

Sağlık gerçekten herşeyin başı. Akşam ağrı iyice geçince süperman moduna giriyorum, şu anki modumla bana hadi direkt Atlantik geçiyoruz dese Cem, tamam ya yaparız hadi derim yani:)) Gece 12 gibi nöbeti alıyorum. Tüm gün Cem yoruldu, benim de enerjim iyi (bütün gün yatınca haliyle) sabah 6 gibi uyandırıyorum Cem'i, o da biraz dinlenebilsin diye. Zaten olaysız, rahat bir bir gece geçiriyoruz.

Gündüz motordayız. Bundan sonrası için tahminler pek rüzgar vermiyor, galiba yolun geri kalanı motora kuvvet olacak.