Praia São Roque

Başlığa "Lagos Önü" yazacaktık da, bu daha havalı...

Pazartesi sabahı keyifli kalkıyoruz. Gece yarısı oynanan maçta kadın milli takımımız Çin'i yenerek Voleybol Uluslar liginde dünya şampiyonu oldu. Prestij olarak olimpiyatlar ve dünya şampiyonasının ardından geliyor, ama format olarak çok daha kapsamlı bir turnuva bu.

Kahve bile hazırlamadan demir alıp yola düşüyoruz. Keyfi vardığımız yerde yapacağız. Rota tekrar batıya dönüyor. AIS hareketlerini gören dostlarımız "ring seferlere mi başladınız" diye mesajlar atıyorlar. Demiri alır almaz ana yelkeni açıp motoru kapatıyoruz. Hedefe doğru güzel bir apaz seyir yapıyoruz. Yine balıkçı paraketelerinin arasında slalom yaparak. Beklendiği üzere doğuya gittikçe önce rüzgar azalıyor, cenovayı da açıyoruz, sonra tamamen kalıyor. Son miller motora kuvvet.

Yine Piadade burnunda duruyoruz. Kahve ve kahvaltı keyfileri burada. Ama nedense deniz biraz bulanık. Önceki günkü pırıl pırıl deniz yok. Biraz oyalanıp, demir alıp Lagos önündeki uzun kumsalın açığına geçiyoruz. Burda deniz daha temiz. Yalnızca 15 mil batıda dün bütün günü ve geceyi polarlı ve çoraplı geçirdikten sonra buranın sıcağı hem şaşırtıcı, hem de iyi geliyor. Tekrar yaz moduna geçiyoruz hemen.