Two Rock Bay Tekrar

Preveza'dan 12:30 gibi ayrılıyoruz. Hedefimiz Two Rock Bay. İtalya geçişi öncesinde uygun havayı burada beklleyeceğiz.

İşaretli kanaldan çıkar çıkmaz yelkenimizi açıyoruz. Şimdillik anayelkende tek camadan var. 20 millik yolun çoğunu orsa seyrinde gidiyoruz. Kısa bir ayak tramola atmamız gerekiyor. Bir noktada camadanı açıyoruz. 2.5 mil kala rüzgar iyice azalıyor. Motora basıp koya giriyoruz.

Uzaktan kalabalık belli oluyor. Burada ilk defa bu kadar çok tekne görüyoruz. Rehber kitapta satırarasında geçtiği için diğer koylar kadar popüler değil. Yaklaşınca sebebi belli oluyor. Bir flotilla grubu var. Zaten 8-9 tekne onlar. Yarın giderler. Hep demir attığımız alan dolu. Biraz daha güneyde kayalar arasında bir kumluk bulup demir atıyoruz. Önce deniz, sonra güzel bir yemek. Rengin Preveza'dan sebzeler alıp bir kaç tane yemek yaptı. Bir süre sağlıklı besleneceğiz. Tam yemek biterken, favori noktamızaki teknenin ayrıldığını görüyoruz. Hemen oraya taşınıyoruz.

Gece soluganlar az bir rahatsızlık veriyor. Aslında çok hafif bir dalga. Ama rüzgar doğudan esip, dalga güneyden geliyor. Alargadaki tekne dalgayı sürekli bordadan alıp sevimsiz sallanıyor. Bir ara kalkıp ses yapan herşeyi sabitliyorum.

Birkaç gün burada alargada kalıp dinleneceğiz. İtalya'ya geçiş için uygun bir hava kolluyoruz.