Sa Mesquida - Menorca

İspanya Balerik adalarına ulaştığımız bu koyda 3 gece geçirdik. Niyetimiz iki geceydi, ama bugün Mahon marinada yer olmadığı için bu gece de buradayız.

Burası Mahon limanına karadan taş atım mesafesinde, ama denizden ulaşmak 6.5 mil. Ufacık bir tatil kasabası. Bakkal bile yok. Birkaç lokanta var. Bir de kasabanın kuzeyinde bir plaj. Evlerin de hepsi sanki pansiyon olarak kullanılıyor. Gün boyunca epey bir tekne gelip gidiyor, ama akşamları üç tekneyi geçmiyor. Bir de günübirlik teknelerin tarzı değişti. Sardinya'da genelde sürat teknesi, büyükçe botlar ve motoryatlar geliyordu. Burada daha klasik kayıklar, yelkenliler, trawler tarzı şeylerle geliyorlar.

İki gün iyi dinlendik ve arada ufak tefek bir kaç iş hallettik. Dün akşam da botla karaya çıkıp tepedeki muhteşem manzaralı restoranda güzel deniz ürünleri yedik. Restoran öğleden itibaren açık, biz akşam 6 civarı çıktık, dışardaki tüm masalar rezerve! Neyse ki epey geç oturuyorlar buralarda akşam yemeğine. Garson, 9'a kadar kalkacaksanız dışariya oturtabilirim sizi diyor. Oooo biz dokuza kadar üç tur döneriz:)) Kapıyoruz böylece güzel bir masa.